Del din idé med os

Vi samler tips til den bæredygtige kolonihave

Del din idé, og skab bæredygtig inspiration for andre

Hos Kolonihaveforbundet sætter vi spot på den bæredygtige kolonihave, og vi vil gerne gøre det i fællesskab med dig. Derfor opfordrer vi til, at du deler din bæredygtige historie med os. På den måde kan du være en inspirationskilde for resten af vores kolonihavefællesskab.

Send dit indlæg til os

"*" indikerer påkrævede felter

Dit fornavn bliver knyttet på som forfatter til indlægget. Hvis du ikke er interesseret i det, skal du skrive det i teksten om dit projekt.
Vi skal kunne komme i kontakt med dig i forbindelse med klargøring af din tekst til hjemmesiden, SoMe og/eller medlemsbladet.

Slip fil her eller
Accepterede filtyper: jpg, gif, png, jpeg, Maks. filstørrelse: 128 MB.
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Måske gør du mere, end du tror?

Du tænker måske ikke over det, men du gør helt sikkert noget i din have, som hjælper insekterne, dyrene eller klimaet lidt på vej.

Har du en fuglevenlig hæk, plantet stauder, der ikke skal udskiftes år efter år, fundet en naturvenlig kur mod ukrudt eller brugt genanvendte materialer til dit byggeprojekt? Det kan også være, at du med fællesspisning i foreningen er med til at styrke fællesskabet? Uanset dit grønne eller sociale påfund, vil vi rigtig gerne høre fra dig. Intet projekt er for småt eller for stort.

Hvad skal vi bruge dit bæredygtige tip til?

Hos Kolonihaveforbundet sætter vi bæredygtighed højt på dagsordenen, og vi er nysgerrige på, hvad du som medlem gør af tiltag i lige netop din have. Som kolonihavelejer bidrager du nemlig til at gøre Danmark mere bæredygtig ved at give plads til planter, fugle, insekter og ved at skabe hyggelige fællesskaber rundt omkring i vores 400 haveforeninger.

Målet er at samle din og andres idéer og forvandle dem til gode anbefalinger og bæredygtig vejledning til gavn for alle medlemmer. Disse vil blive en del af et inspirationsværktøj, som vi planlægger at lancere i foråret 2024.