T-shirt,logo,kolonihaveforbundet,blå,hvid

Kolonihaveforbundets logo skal på postkasser og brystkasser

Af Iben Sandra Svensson |

Alle Kolonihaveforbundets medlemmer får nu et stort forbundslogo til deres postkasse, brystkasse eller flagstang. På den måde synliggør Kolonihaveforbundet det store fællesskab og blåstempler, at haveforeningen er organiseret

40.000 logoer til medlemmernes postkasser eller brystkasser

Kolonihaveforbundet står klar med et nyt tiltag, som man forventer vil vække stor begejstring hos medlemmerne. Forbundet har fået produceret 40.000 logoer, der nu skal fordeles i hele landet og pryde medlemmernes postkasser.

Kasket,Kolonihaveforbundet,logo,cap,sort,hvid

I de tilfælde, hvor medlemmerne ikke har en postkasse, står forbundet klar med en anden løsning: ”Vi er klar over, at det ikke er alle, der har en postkasse i haven længere. Derfor har vi fået produceret kasketter og t-shirts med forbundets logo på – naturligvis i økologisk genbrugsbomuld og i alle størrelser”, påpeger den kommunikationsansvarlige, Iben Sandra Svensson.

Flag med logo kræver god sangstemme

”Er man ikke så vild med tøj, kan man som medlem ansøge om et flag med forbundets logo. Men da der er et begrænset antal, er det kun medlemmer med god sangstemme, som kan komme i betragtning. Det er nemlig sådan, at man skal kunne synge en ordentlig version af ”Mormors kolonihavehus” til glæde for naboerne, når man hejser sit flag. Det er der ikke mange, der mestrer”, konkluderer Iben.

Sådan ansøger du

Står du som medlem i en situation, hvor et flag vil være bedst egnet til dig, kan du gøre følgende:

Send en mail til Iben på iss@kolonihave.dk, der indeholder:

• En lydfil eller video med dig, der synger
  • Dit navn
  • Hvilken haveforening, du tilhører
  • Adresse på din havelod
  • En beskrivelse af, hvorfor vi skal vælge netop din have som flagbærer
  • Angivelse af, om du synger tenor, alt eller sopran
T-shirt,logo,kolonihaveforbundet,blå,hvid

Opdatering

Dette er en aprilsnar. Vi takker for den gode stemning omkring snaren, de mange, fine mails og jeres ønske om at modtage t-shirts og klistermærker.

Skrevet af Iben Sandra Svensson

Hvis du vil i bestyrelsen

Skrevet af Nanett Paameyer Winkler

Tilbud om konfliktmægling til alle medlemmer