Forbundskontoret

Er du i konflikt med nogen i haveforeningen?

Nu kan du få hjælp!
Konflikter påvirker typisk vores mentale og fysiske velvære, fordi det er noget uløst, der skaber spændinger i os. I nogle tilfælde går det ikke kun ud over os selv, men også andre. Og i haveforeninger kan det omgivende foreningsliv blive påvirket.

Reager, når det er personen og ikke sagen, der bliver problemet

Jo hurtigere du reagerer og får hjælp til at håndtere konflikten, des lettere bliver den at løse. Derfor skal du reagere, når du mærker irritationen og vreden – når det ikke længere er sagen, der er problemet for dig, men personen, du er uenig med. Måske tænker du, konflikten ikke er slem nok til ligefrem at kontakte en konfliktmægler, men det er faktisk netop på DÈT tidspunkt, du skal gøre det.

Du kan få gratis vejledning i hele havesæsonen

Frem til 30. september (NB. hele juli undtaget pga. ferie i centeret) kan du få gratis, telefonisk vejledning i, hvordan du håndterer en bestemt situation, der påvirker livet i haveforeningen.
Det kan være:

Telefonsamtalen kan være afklarende, vejledende og/eller i form af sparring, så du bliver hjulpet på vej og får redskaber til at håndtere den konkrete konflikt.

Hvem gælder ordningen?

Ordningen gælder alle medlemmer, bestyrelser og kredse.

Vores kontaktperson

Vores tilknyttede mægler hedder Anne Rebsdorf og du kan bestille tid hos hende ved at sende hende en mail på abr@konfliktloesning.dk med dit telefonnummer.
Du kan læse mere om hende her https://konfliktloesning.dk/om-os/undervisere-og-maeglere/anne-rebsdorf/

Find medarbejder (LINK)

Se sekretariatets medarbejdere, ansvarsområder og åbningstider.

Serviceydelser (LINK)

Få et overblik over, hvad du får for dit kontingent til Kolonihaveforbundet.

Sådan er vi organiseret (LINK)

Få et overblik over, hvordan Kolonihaveforbundet er organiseret.